Forum Home Forum Home > ZanZanA Metal WebRadiO > Flashback: the old ZanZanA radio show on RTCI
  New Posts New Posts RSS Feed - [RTCI] ZanZanA - Réagissez à l'émission
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login



 

ZanZanA L'émission Metal in noise we trust...

 

[RTCI] ZanZanA - Réagissez à l'émission

 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 21>
Author
Message
affouffa View Drop Down
Silence
Silence


Joined: 18 Mars 2010
Location: tunisie
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote affouffa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 00:15
merciiii si possible un peu de S.O.A.D
Back to Top
Guest View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guest Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 00:27
comment s'appelle le titre qu'on est entrain de passer maintenant svp ? :)
Back to Top
Ramwen View Drop Down
Silence
Silence
Avatar

Joined: 07 Janvier 2010
Location: Tunisie
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ramwen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 00:29
Wooouuuhouuu !! Smells Like Teen Spirit Clap
Back to Top
affouffa View Drop Down
Silence
Silence


Joined: 18 Mars 2010
Location: tunisie
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote affouffa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 00:33
smells like teen spirits j'adooooooore
Back to Top
Amine View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Amine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 01:05
@affouffa: dsl, apres verification je n'ai que innervision (que jai passé tout a lheure) de SOAD...
Back to Top
yessine View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote yessine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 01:10
pk pas si c possible un peu de marlyn manson
Back to Top
Amine View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Amine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 01:12
@yessine: ok pour manson...tourniquet ca te va?
Back to Top
yessine View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote yessine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 01:14
oui volentier :)
Back to Top
eya View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eya Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 01:18
salut tu peux nous passer Deftones - Back to School ?
Back to Top
affouffa View Drop Down
Silence
Silence


Joined: 18 Mars 2010
Location: tunisie
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote affouffa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 01:25
ok po grav
Back to Top
eya View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eya Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 01:29
:(
Back to Top
Amine View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Amine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 01:32
@eya: suis dsl, jai pas dans ma base de donnée... :/
Back to Top
eya View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eya Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 01:40
c'est pas grave :) que de beaux titres merci amine
Back to Top
peace View Drop Down
Silence
Silence


Joined: 19 Mars 2009
Location: l'enfer
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote peace Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 01:49
merci pour cette soirée
c'était merveilleux
bonne nuit
 
peace
Back to Top
Amine View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Amine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 01:50
le squat est terminé :p

merci les amis! bonne nuit et a bientot :)
Back to Top
affouffa View Drop Down
Silence
Silence


Joined: 18 Mars 2010
Location: tunisie
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote affouffa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 01:51
merci c'etait une tres belle soirée comme tout les jeudis merci zanzana et bonne continuation a toute l'équipe
Back to Top
nanoustouki View Drop Down
Medium
Medium
Avatar
!!Confused!!

Joined: 30 Août 2007
Location: peace_land
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote nanoustouki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mars 2010 at 10:04
c'était une très belle Zanzana !
merci pour tous les titres , franchement les 5h se sont bien passées
Merci encore !
Mon coeur déborde de gratitude envers la musique qui, si souvent m'a consolé et qui m'a attiré de grands malheurs. -->Martin luther
Back to Top
Cata View Drop Down
Silence
Silence


Joined: 28 Janvier 2010
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cata Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mars 2010 at 17:42
Pour ce soir, ça me ferait vraiment plaisir que vous passiez Them Bones de Alice in Chains. Enfin ça ferait surtout plaisir à la personne à laquelle je voudrais offrir ce titre. Petite dédicace à ma façon ^^  Donc c'est très important pour moi :)
Bonne chance pour l'émission !
\m/ On se lève tous pour Zanzana \m/
Back to Top
romeo_is_me View Drop Down
Treble
Treble
Avatar

Joined: 01 Mars 2009
Location: sousse
Status: Offline
Points: 76
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote romeo_is_me Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mars 2010 at 21:42
Bonsoir tt l Monde =) !!!
So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters
Back to Top
Cata View Drop Down
Silence
Silence


Joined: 28 Janvier 2010
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cata Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mars 2010 at 21:47
Bien le bonsoir !
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 21>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.01
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.172 seconds.


ACCUEIL NEWS NETWORK OUTILS COPYRIGHTS
  • ZanZanA WebRadiO finance
    les droits d'auteur à la SABAM,
    de ce fait la diffusion
    de cette radio est légale.
  • Contact : zanzana[dot]webradio{at]gmail[dot]com