Forum Home Forum Home > ZanZanA Metal WebRadiO > Flashback: the old ZanZanA radio show on RTCI
  New Posts New Posts RSS Feed - [RTCI] ZanZanA - Réagissez à l'émission
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login



 

ZanZanA L'émission Metal in noise we trust...

 

[RTCI] ZanZanA - Réagissez à l'émission

 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 21>
Author
Message
romeo_is_me View Drop Down
Treble
Treble
Avatar

Joined: 01 Mars 2009
Location: sousse
Status: Offline
Points: 76
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote romeo_is_me Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mai 2010 at 22:45
Salut Tout l monde je veu passé un grand salut a   malék Mon vampire Adoré et je lui dedi une chanson de draconian
So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters
Back to Top
Anis View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Anis Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mai 2010 at 22:59

svp je veux passer le salut a tous les étudiants des écoles preparatoire qui vont passer leurs concours dans trois jours et leurs offrir les chansons de l'emission!!

Back to Top
metalliciste View Drop Down
Treble
Treble
Avatar

Joined: 16 Juillet 2007
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 97
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote metalliciste Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mai 2010 at 23:16
salut tout le monde.. je voulais passer un bonjour spécial à tous les metalleux.. à tous les zanzanneurs.. et je voulais savoir est ce que la zanzanna est de retour?? l'emission du jeudi soir!!
si oui c'est.. simplement.. supéééééééééééééééééér!!
Short Waves, enjoy blogging ;)
Back to Top
metalliciste View Drop Down
Treble
Treble
Avatar

Joined: 16 Juillet 2007
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 97
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote metalliciste Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mai 2010 at 23:22
euh.. je suis un peu depassé .. c moi qui est de retour XD
c'est quant même coooool \m/ yeaaaaaah
bonne revision pour tout ceux qui passent les exams
Short Waves, enjoy blogging ;)
Back to Top
chatti the crowolf View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote chatti the crowolf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mai 2010 at 23:29
elle est parfaite cette music saaaaaaaa déchiiiirrr j'en veux encorrre  il faut que  j'obtiens ma dose
Back to Top
metalliciste View Drop Down
Treble
Treble
Avatar

Joined: 16 Juillet 2007
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 97
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote metalliciste Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mai 2010 at 23:36
j'ai envoyé sur le mail zanzana.mp3@gmail.com un titre nommé scissorlips du groupe Rishloo
Short Waves, enjoy blogging ;)
Back to Top
NESS! View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NESS! Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juin 2010 at 02:01
Un Grand Bravo à Mister Harrag (Melodica) : Jeudi à la Zanzana, spéciale interview d'un groupe Phénoménal! à découvrir absolumment et à écouter sans retenue! c'est une pure bombe sonore! AMARANTHE!!!!
http://www.myspace.com/amaranthemetal
Back to Top
Nightrocker View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar
Master of the ZanZanA

Joined: 01 Octobre 2003
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 2656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nightrocker Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juin 2010 at 10:49
NESSIM: Crées toi un compte zanzana !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to Top
dirss View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dirss Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juin 2010 at 23:18
es ce que vous pouvez passer une chanson du black album de metallica?



Edited by Nightrocker - 04 Juin 2010 at 00:26
Back to Top
Dada-Chan View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dada-Chan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juin 2010 at 23:48
Haggard!!!!!!!!!! C'étais super!!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juin 2010 at 23:59
Diablo swing orchestra rocks! <3
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juin 2010 at 01:12
svp kellek touche d'haggaaaaaaard meeeeeeeeeeerciii
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juin 2010 at 01:13
hagggarrrd the best by mimii
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juin 2010 at 01:18
 omayma; kelke chansonn de epica , opeth, stratovarious ,,svp merci merciii zanzanna
Back to Top
Aries View Drop Down
Silence
Silence
Avatar

Joined: 20 Mai 2010
Location: tunisie
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Aries Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juin 2010 at 20:39
gg nessim 3al emission 3am kemil nisme3 fik w tawa bark win ma3raftlik ismik asil ena w sa7ibti dima n3aytoulik 'L'ibliiiiiiid'LOL 5atrik ben tu voi....blid Big smile. -c'est un complimant-. entouka lila chweya haggard w anathema w meta7kiwich barcha aman yilzimni rakaz devoir sience godwa Geek. Gambattééé l'iblid san!!
Back to Top
Aries View Drop Down
Silence
Silence
Avatar

Joined: 20 Mai 2010
Location: tunisie
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Aries Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juin 2010 at 22:05
bon debut ^^
Back to Top
crazy girl View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crazy girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juin 2010 at 22:14
plzzz play same  agalloch !! it s  gread grouppp !!!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juin 2010 at 22:43
gorgoroth
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juin 2010 at 23:01
g bi1 aimmé ce titre  ca déchire vraiment cooooooolllll
Back to Top
enzo666metalio View Drop Down
Silence
Silence
Avatar

Joined: 10 Juin 2010
Location: tunisie
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote enzo666metalio Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juin 2010 at 23:13
mythic songgggggggg
live without metal is like living without eating
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 21>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.01
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.078 seconds.


ACCUEIL NEWS NETWORK OUTILS COPYRIGHTS
  • ZanZanA WebRadiO finance
    les droits d'auteur à la SABAM,
    de ce fait la diffusion
    de cette radio est légale.
  • Contact : zanzana[dot]webradio{at]gmail[dot]com