Forum Home Forum Home > Tunisia > Concerts
  New Posts New Posts RSS Feed - Dark Tranquillity in Tunisia - Live Report
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login



 

ZanZanA L'émission Metal in noise we trust...

 

Dark Tranquillity in Tunisia - Live Report

 Post Reply Post Reply Page  123 8>
Author
Message
Hexwind View Drop Down
Silence
Silence
Avatar

Joined: 22 Août 2009
Status: Offline
Points: 44
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hexwind Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Dark Tranquillity in Tunisia - Live Report
    Posted: 19 Novembre 2009 at 15:58
Hi folks, I have just heard that Dark Tranquillity are heading to Tunisia soon, dunno if this has been discussed already but I just thought about spreading the news.
Keep your fingers crossed for not having the same April's 2009 experience !
Cheers
Hex
Back to Top
Harazoria View Drop Down
Band Member
Band Member
Avatar
Epytaph - Vocals

Joined: 24 Septembre 2005
Location: Sverige
Status: Offline
Points: 456
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Harazoria Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 16:53
take a look to DT official website, it's confirmed ;)
can't believe :'(
http://www.myspace.com/helmi_belgaied
Back to Top
Diablus View Drop Down
Loud
Loud
Avatar

Joined: 21 Mars 2008
Location: tunisie
Status: Offline
Points: 365
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Diablus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 17:00
Le 12 décembre a la coupole d'el Menzah avec Carthagods Hug 
Back to Top
Nightrocker View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar
Master of the ZanZanA

Joined: 01 Octobre 2003
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 2656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nightrocker Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 17:50
Je l'ai vu aussi, c'est inscrit sur leur MySpacE:

12 déc. 2009 20:00
La Coupole d’el Menzah Tunis


http://www.myspace.com/dtofficial


Edited by Nightrocker - 19 Novembre 2009 at 17:56
Back to Top
Trinity View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Vox Clamans In Deserto

Joined: 18 Janvier 2008
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 648
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Trinity Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 18:32
Le premier groupe de metal que j'ai jamais écouté, j'en rêvais, mon groupe préféré de tout les temps, ma sœur me la dit et je lui ai tout de suite dit: Anathema, mach3eftech!! mais vous savez quoi, je serai la première à acheter le billet! si c'est annulé (god forbid!) je ne perdrai rien I'll be called naïve for a long time but whatever!!



Edited by Trinity - 19 Novembre 2009 at 18:44
Love is dead and thou art free
she doth live but dead to thee...
Back to Top
legrand_zeus View Drop Down
Treble
Treble
Avatar

Joined: 05 Fevrier 2009
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote legrand_zeus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 19:01
Je ne suis pas un fan de death mélodique mais si cela s'avère vrai j'irais au concert nchallah on a pas tous les jours la chance d'assister a un concert de cette envergure d'ici là je croise les doigts que y'aura aucun pépin Wink
Back to Top
rami-hardy View Drop Down
Band Member
Band Member
Avatar

Joined: 01 Mars 2008
Location: monastir
Status: Offline
Points: 268
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rami-hardy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 19:32
Originally posted by Trinity Trinity wrote:

Le premier groupe de metal que j'ai jamais écouté, j'en rêvais, mon groupe préféré de tout les temps, ma sœur me la dit et je lui ai tout de suite dit: Anathema, mach3eftech!! mais vous savez quoi, je serai la première à acheter le billet! si c'est annulé (god forbid!) je ne perdrai rien I'll be called naïve for a long time but whatever!!

Mabrouk D'avance Trinity Tongue
Oden futur marié héhé
Back to Top
Proserpine View Drop Down
Treble
Treble
Avatar

Joined: 18 Juin 2006
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 75
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Proserpine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 19:34

j'espere qu'on sera pas deçu cette fois aussi! la vente des tickets commence quand?

Bleeding...
Back to Top
Micho_ThE_BaNgEr View Drop Down
Treble
Treble
Avatar

Joined: 30 Mars 2008
Status: Offline
Points: 123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Micho_ThE_BaNgEr Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 19:35
avec carthagods....
j'en conclue que c'est "rock tunisia" les organisateurs...
g sauté d joie 9bila quand g recu cette nouvelle sur facebook (depuis leur groupe officiel) mais maintnant... jy crois plus vraiment u__u
www.michkira.skyrock.com
Back to Top
Hexwind View Drop Down
Silence
Silence
Avatar

Joined: 22 Août 2009
Status: Offline
Points: 44
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hexwind Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 20:20
With that being said, i hope we will be neither riped off nor not seeing them playing !
I'm not a huge fan, in fact, their music did not do that much to me, but it's a big chance to give em a shot and listen to their stuff in different "conditions"
Back to Top
rami-hardy View Drop Down
Band Member
Band Member
Avatar

Joined: 01 Mars 2008
Location: monastir
Status: Offline
Points: 268
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rami-hardy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 20:34
Originally posted by Micho_ThE_BaNgEr Micho_ThE_BaNgEr wrote:

avec carthagods....
j'en conclue que c'est "rock tunisia" les organisateurs...
g sauté d joie 9bila quand g recu cette nouvelle sur facebook (depuis leur groupe officiel) mais maintnant... jy crois plus vraiment u__u

Faut pas dire sa aman peut etre rock tunisia revolution soyons optimisste :)
Oden futur marié héhé
Back to Top
Hexwind View Drop Down
Silence
Silence
Avatar

Joined: 22 Août 2009
Status: Offline
Points: 44
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hexwind Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 20:38
expect the unexpected Clown
Back to Top
crydevil View Drop Down
Band Member
Band Member
Avatar
Seventh Doom - Drums

Joined: 28 Septembre 2007
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crydevil Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 20:56
OMG OMG OMG OMG l'un de mes rêve va se réaliser
pk vous voulez le savoir
Back to Top
dark side View Drop Down
Medium
Medium
Avatar

Joined: 07 Juillet 2006
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 216
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dark side Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 21:03
trés trés  bonne nouvelle !! ça fait vraiment plaisir ! Smile  si vous me dites où je pourrais récupérer mon billet,j'irai  l'avoir dés demain matin meme si j'ai cours Hug
it gained control of me,the dark side of my mind.
Back to Top
gloom keeper View Drop Down
V.I.P.
V.I.P.
Avatar

Joined: 23 Juillet 2005
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 30
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gloom keeper Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 21:09
ils ont une copie scanée de l'autorisation du ministère de l'intérieur? pask franchement, c'est pas pour faire la mauvaise langue, mais vu le dernier incident...-_-
n'y a t-il qu'aux crématoriums qu'on trouve de la chaleur humaine?!
Back to Top
crydevil View Drop Down
Band Member
Band Member
Avatar
Seventh Doom - Drums

Joined: 28 Septembre 2007
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crydevil Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 21:31
J'espère aussi que celui qui a organiser ceci a pris en compte se qui c'est passé l'autre fois et que il a suivi les démarches histoire de pas avoir de conflits a la dernière minute !
pk vous voulez le savoir
Back to Top
R.A.F View Drop Down
Band Member
Band Member
Avatar
Atra Cordis - Vocals

Joined: 10 Mai 2007
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 339
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote R.A.F Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 22:35
ça tombe aprés 10 jour de mon anniv sympa kom KDO j'y serais !! inchallah ya Rabbi 
Back to Top
R.A.F View Drop Down
Band Member
Band Member
Avatar
Atra Cordis - Vocals

Joined: 10 Mai 2007
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 339
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote R.A.F Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 22:46
Dark Tranquillity en Tunisie OK on est super content et vraiment c'est super de la part de l'organisation qui fait ça pour nous.. mais....La question qui se pose: est ce que ce concert va avoir lieu ou non ?? 

Inchallah tout se passera bien et merci a l'organisation ça nous fait chaud au coeur  
Back to Top
death metal View Drop Down
Silence
Silence
Avatar

Joined: 19 Novembre 2009
Location: metal
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote death metal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Novembre 2009 at 22:50
superrrrrrrrrr   mais fin bithabet 
Back to Top
Nightrocker View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar
Master of the ZanZanA

Joined: 01 Octobre 2003
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 2656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nightrocker Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Novembre 2009 at 07:23
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=50631197&blogID=519094843

jeudi, novembre 19, 2009 
We're happy to announce that D.T. will play in Tunisia for the first time ever in less than a month. We always enjoy traveling and bringing our music to new places, so we're very much looking forward to this event.

Date: December 12
Venue: La Coupole d'el Menzah, Tunis

Local support will come from Carthagods. See you there!

/D.T.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 8>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.01
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.094 seconds.


ACCUEIL NEWS NETWORK OUTILS COPYRIGHTS
  • ZanZanA WebRadiO finance
    les droits d'auteur à la SABAM,
    de ce fait la diffusion
    de cette radio est légale.
  • Contact : zanzana[dot]webradio{at]gmail[dot]com